Avatar billede larsbechnygaard Nybegynder
27. december 2007 - 11:16 Der er 2 kommentarer

Formattering af CompactFlash kort, kun 15,2 MB

Jeg har måttet formattere mit compactflash-kort, men min computer nægtede at 'se' mere end 15,2 MB på kortet, selvom det førhen rummede 48 MB.
Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg kan få den 'fulde størrelse' på kortet igen..?
Avatar billede japping Nybegynder
27. december 2007 - 11:22 #1
Hvorfor måtte du formetere kortetm ?

Hvis det skyldes at det ikke virkede 100% eller var blevet defekt, er det nok grunden til at du ikke kan formatere hele kortet. Det er sikkert blevet beskadiget og det kan man ikke gøre noget ved.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. december 2007 - 11:25 #2
Du må kun formatere dit kort i kameraet - aldrig via computeren (Fat-tabel contra FAT32-tabel) !