Avatar billede bunch Nybegynder
26. december 2007 - 21:31 Der er 7 kommentarer

Windows DVD maker melder fejl..

Jeg har kopieret mine gamle VHS bånd til min PC, redigeret dem i Movie Maker (iøvrigt meget enkelt derfor), for herefter at oprette en DVD med Windows DVD maker.
Her er så mit problem, når jeg åbner programmet og indlæser filen melder den at der opstod en fejl, og lukker herefter ned. Hvordan løses dette???. Jeg kan selvfølgelig formater disken og genindlæse VISTA igen, og håbe på at det virker, men der må da være en anden løsning??
Jeg håber at der er nogle her i forummet der kan hjælpe?? Det er iøvrigt første gang jeg prøver at benytte mig af det.
Avatar billede cpufan Juniormester
26. december 2007 - 23:44 #1
kan du ikke gørte det direkte fra moviemaker?
Avatar billede cpufan Juniormester
26. december 2007 - 23:47 #2
citat microsoft vista:"use the Publish menu in Windows Movie Maker HD to transfer your videos to a DVD format"
Avatar billede bunch Nybegynder
27. december 2007 - 07:26 #3
Det er ikke selve programmet Movie Maker der bruges til oprettelse, man bliver ledt over i DVD Maker!!!
Avatar billede cpufan Juniormester
27. december 2007 - 11:51 #4
nå det er noget hø -
prøv at lave en anden film i moviemaker, bare en ganske kort film, og se om den vil.

jeg kan forestille mig, at det kan være fordi filmen er meget lang, og den derfor har problemer med at holde den i hukommelsen.
Avatar billede bunch Nybegynder
27. december 2007 - 12:05 #5
Problemet er løst!
Jeg har slettet Nero, og så kører det bare.
Eller tak for hjælpen
Avatar billede Essendrup Nybegynder
14. december 2009 - 14:47 #6
Havde selv samme problem - Så jeg prøvede at slette Nero - Og det virker det igen.. Så jeg siger tak for det indlæg..
Avatar billede bunch Nybegynder
17. september 2010 - 07:08 #7
Tak for løsningen