Avatar billede lakridsdk Nybegynder
26. december 2007 - 13:43 Der er 2 kommentarer

Swish-e søgeresultater

Hej alle

Jeg har fået sat swish-e op, og den søger fint, men jeg har bare et problem: Når jeg søger med fx følgende kommando:

swish-e -t B -f /var/www/vhosts/eksempel.dk/httpdocs/index.swish-e -w 'martin'

Får jeg følgende informationer i et array:
Relevans (tal mellem 0 og 1000)
Link til siden
Sidens titel

HVORDAN kan jeg få den til at sende et udsnit af siden med, på samme måde som google gør det?

De har gjort det i søgefunktionen på swish-e hjemmesiden: http://swish-e.org/search/index.html?query=test&submit=search

Så burde jeg da også?
Avatar billede com975 Nybegynder
04. januar 2008 - 13:38 #1
Du Kan ikke for det til at søger på sammer måde som google swish-e er meget dårligt du kan ikke for det til det fordi ders system er opbygger sådan så jeg synes bare du skulle bruger Google
Avatar billede lakridsdk Nybegynder
05. januar 2008 - 15:49 #2
Hvordan kan det så være, at swish-e.org kan ? Jeg nægter at tro, at de bruger googles søgeengine?