Avatar billede osh Nybegynder
13. juni 2001 - 14:03 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Concorde XAL 2.60 - Bruger og passwordopsætning

Hej
Hvem kan forklare hvordan jeg ændrer i min concorde XAL således at brugernavn kan indeholde to, tre eller flere bogstaver/tal - ligeledes med password ???
I dag SKAL der indtastes min. tre bogstaver/tal !!!!
Kan det gøres i Windows versionen eller SKAL det gøres i DOS versionen ?
Avatar billede cslot Nybegynder
13. juni 2001 - 16:59 #1
Dette er kernestyret, og kan ikke ændres.
Avatar billede fby Nybegynder
13. juni 2001 - 17:47 #2
Ændring af brugernavn og password foretages under Generelt / Tilpasning / Adgangskontrol / Bruger og grupper.

Brugernavn ændres ved at taste return på det navn der skal ændres. Indtast derefter nyt navn (fra 1 til 20 tegn/tal).

Password ændres i samme form ved at taste Alt-P. Supervisor kan overstyrer de andres password.

Dette kræver naturligvis at man har rettigheder hertil!

I XAL 2.60 dk-dk/native skal brugernavn min. indeholde eet tegn og password kan være blankt (bør dog altid angives at sikkehedsmæssige grunde).

Kan ændres i både DOS og Windows.
Avatar billede osh Nybegynder
14. juni 2001 - 08:06 #3
Tak for jeres besvarelser