Avatar billede tinne-s Nybegynder
26. december 2007 - 00:00 Der er 1 kommentar

Min acer laptop bliver meget varm!

Hej.
jeg har en et år gammel acer aspire 5101AWLMi laptop, der efterhånden går hen og bliver rigtig varm. Der går ikke mere end ti-femten min efter den bliver tændt før den er brandvarm nedenunder. Man kan dog høre ventilationen. Jeg har tjekket temp med RightMark CPU clock utility jeg fandt på nettet - der står HD0: 48C, Temp1: 35C, Core: helt op til 80C!
Hvad kan der være galt, og hvad kan man gøre?
Avatar billede tof-toft Praktikant
26. december 2007 - 00:30 #1
du kan prøve og støvsuge ventalationen,
og så kan du evt. købe en esktra udsugning til som så skal stå nedenunder din bærbar!