Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
25. december 2007 - 20:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

spam via mailform

Hej Eksperter

jeg har et par hjemmesider hvor jeg bruger forms til at modtage mails men nu er jeg SQU(@#) begyndt at modtage spam via mine forms hver eneste dag og nu er jeg ved at være træt af det så nu vil jeg gerne lave et script der checker om variablen indeholder et link <a href i ved kan man det eller kender i en bedre måde at gøre det på

Mvh
Niels Christiansen
Avatar billede gf Nybegynder
25. december 2007 - 21:38 #1
Hej

Du skulle læse denne artikel.

http://www.eksperten.dk/artikler/1106

mvh gf
Avatar billede fedora Nybegynder
25. december 2007 - 21:39 #2
Lav en kontrolfelt. Du kunne lave en captcha. Mener der er en artikel under PHP.
Avatar billede denner1989 Nybegynder
25. december 2007 - 23:15 #3
Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
26. december 2007 - 22:24 #4
da jeg ikke har købt adgang til den første artikel kan jeg desværre ikke læse den men denner 1989 den ser brugbar ud læg et svar
Avatar billede hojben Novice
26. december 2007 - 22:45 #5
mon ik du har råd til at købe den? det er skaldede 5 point gg
Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
26. december 2007 - 23:40 #6
jo det har jeg nok nu du siger det :)
Avatar billede denner1989 Nybegynder
29. december 2007 - 18:49 #7
Svar :-)