Avatar billede mestersimon Nybegynder
25. december 2007 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløst keyboard/desktop - what to buy ?

Hey gutterds...

Er på udkig efter et trådløst desktop.

Helst under de 500 kr med levering.

Hvad kan i anbefale og hvorfor ?

Kigger lidt i logitech's retning.

Tak

-simon
Avatar billede crashtest Nybegynder
25. december 2007 - 20:07 #2
Og det er da klart det skal være logitech.. der er da ikke andet der virker, efter min mening
Avatar billede mestersimon Nybegynder
25. december 2007 - 20:29 #3
Hvis man skal op i de 900-1000kr, hvad siger du så til DiNovo Edge, kontra det du har ? og hvad med musen i det sæt ?
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=227722&Images=true

Der er også deres G15 Gaming keyboard?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386158
Avatar billede mestersimon Nybegynder
25. december 2007 - 20:30 #4
...og tak for tidligere post.
Avatar billede crashtest Nybegynder
26. december 2007 - 09:20 #5
nu fortalte du jo ikke hvad du skal bruge det til...

De 2 du viser er 2 vidt forskellige keyb. Til MX5000 sættet er det en mx1000 laser mus der er med, og den virker vildt godt. TAstaturet er rigtigt godt til "normal" gaming, og andet kontor arbejde ( det er ikke et klik klik tastatur).

Men til 500.- for et sæt for du nu også kun hvad du betaler for..hvis det er vild gaming .. så skal du nok gå efter et keyb og mus der er til det og omvendt hvis du er til mere kontor arbejde.
Avatar billede mestersimon Nybegynder
13. januar 2008 - 11:45 #6
tak for hjælpen