Avatar billede claus83 Nybegynder
25. december 2007 - 18:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backgammon spil skal programmeres/laves..

Jeg skal have programmeret et backgammon spil som kan spilles på nettet og man skal ikke downloade noget program. Det skal kunne spiles i browseren.

Det skal være lidt i stil med http://www.instantchess.com/ hvor man kan spille mod hele verden og på alle tider af døgnet.

Ved ikke om det skal laves i flash eller java, ved ikke så meget om det, men måske vi kan få en debat i gang her på eksperten om hvordan det bedst laves.

Jeg er villig til at betale mange 1000 kroner, men ved bare ikke meget om hvad sådan noget ville koste at få lavet.

Har købt dette domæne og lagt en forside online http://www.backgammonbreak.com
Avatar billede claus83 Nybegynder
28. december 2007 - 10:53 #1
Nu er der gået 1 uge og ingen svar, er der ikke nogle der kan lave et backgammon spil eller er mit indlæg skrevet forkert!!
Avatar billede studious_design Nybegynder
02. januar 2008 - 11:01 #2
Hej Claus,

Jeg arbejder med idé og konceptudvikling igennem Studious Design.
Vi kan gå ind og hjælpe med selve projektet som sådan, såfremt du ønsker hjælp til fx kravspecifikation, projektoversigt m.m.

Derudover ejer vi www.projektopslag.dk - hvor det er muligt at lægge sit projekt online, så andre kan rette henvendelse ang. deltagelse i arbejdet.
Vi har nogle talentfulde flash og java programmører, som tjekker sitet med jævne mellemrum.

Lad os endelig høre fra dig, hvis du skulle have spørgsmål.
Mail: info@studiousdesign.dk
Avatar billede claus83 Nybegynder
05. juni 2012 - 12:42 #3
løst