Avatar billede birgerdk Nybegynder
25. december 2007 - 18:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min firewall virker ikke

Jeg kan ikke slå min firewall fra eller til, og når jeg trykker på mit sikkerhedscenter og trykker på min windows firewall kommer denne besked frem

"Indstillingerne for windows firewall kan ikke vises, da den tilknyttede tjeneste ikke køre. Vil du starte tjnesten windows firewall/deling af internetforbindelse ? "

Har kørt SFC /SCANNOW og det virket heller ikke..

Håber der er nogle der kan hjælpe

Birger J
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. december 2007 - 18:22 #1
Avatar billede birgerdk Nybegynder
25. december 2007 - 18:34 #2
har prøvet det og satte et flueben i fil-udskriftdeling og genstartede den og det så ikke ud til at virke..
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. december 2007 - 20:29 #3
jeg er p.t. udgået for ideer, måske andre kan
Avatar billede birgerdk Nybegynder
02. januar 2008 - 16:57 #4
er blevet nød til at installere xp igen og det hjalp tak for hjælpen :-)
Avatar billede birgerdk Nybegynder
02. januar 2008 - 17:04 #5
m
Avatar billede birgerdk Nybegynder
02. januar 2008 - 17:05 #6
Er simpelhen bare en tumpe kan ikke finde ud af at lukke tråden hjælp tak *GG*
Avatar billede reinelt Nybegynder
02. januar 2008 - 17:31 #7
velbekommen hvis du selv skal have point læg et svar og accepter det. hvis du mener jeg  skal have lægger jeg et svar