Avatar billede webber89 Nybegynder
25. december 2007 - 15:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

design til nødhjælpsside

Hej jeg skal bruge et design til en nødhjælpsside
da det er til nødhjælp er der ikke mange penge til det men vil betale 600 kr. når designet er godkendt
skriv hvis det er noget du kan hjælpe med ville være fedt hvis jeg kunne se et par referencer
Avatar billede Himbear Nybegynder
25. december 2007 - 15:18 #1
Hej, jeg kan muligvis hjælpe. Jeg har et par spørgsmål, men måske skulle vi tage snakken på mail. (mail@tinocordes.dk)

Skriv endelig ...

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede webber89 Nybegynder
25. december 2007 - 15:46 #2
jeg har sendt dig en mail er også interesseret i at høre fra flere
Avatar billede no_doubt Nybegynder
25. december 2007 - 18:18 #3
mark.mikkelsen83@gmail.com

er også klar til at høre mere
Avatar billede minus Nybegynder
25. december 2007 - 18:48 #4
Du er også velkommen til at skrive til mig.

Shahrokh Sotoudeh
retard@retard.dk)
www.retard.dk
Avatar billede ejsing_ Nybegynder
13. januar 2008 - 23:34 #5
Hej,

Jeg har erfaring med hjemmesidedesign, og jeg er interesseret i din opgave - ikke for pengenes skyld, men som et led i en opgave, jeg skal skrive, så håber stærkt på at høre fra dig, hvis ikke, du allerede har fundet, hvad du søger. :)

Skriv til mig på, M.ejsing@gmail for referencer.

Mvh,
Ejsing_
Avatar billede s0mmer Nybegynder
05. april 2008 - 20:00 #6
Jeg er meget interesseret i jobbet såfremt det ikke er taget!

Tjek www.erhmmedia.dk for mere information om mig og kontakt mig endelig hvis det kunne have interesse.

Mvh. Steffen Sommer
steffen@erhmmedia.dk