Avatar billede rudymadsen Nybegynder
25. december 2007 - 13:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash player virker ikke i IE 7.0 - Vista

Jeg har installeret Vista og IE7.0.

Jeg har prøvet at installere Flash player, men det mislykkedes. Jeg har været omkring MS Supportsider, og prøvet flere ting, men uden held.

Der sker det, at i installationsfasen, prøver den at installere, men fejler - uden en fejlmeddelelse, men viser bare røde krydser over flashelementerne. Når jeg kigger i listen over installerede programmer, er den der ikke.

What to do???
Avatar billede amite Mester
26. december 2007 - 14:52 #1
Findes der er "Shockwave Flash Object" plugin i din liste inde i IE ?

Tools -> Manage Add-ons -> Enable or Disable Plugins.

Hvis Ja, så er den allerede installeret.

Hvis nej, så tjek lige også under efter

(W32bit)
c:\windows\System32\Macromed\Flash\

(W64bit)
c:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\

Se om der ligger nogle .ocx filer.
Avatar billede rudymadsen Nybegynder
29. december 2007 - 09:53 #2
Jeg fandt faktisk ud af det selv. I Vista er c-drevet som standard låst, og Flash Player skal åbenbart bruge adgang dertil. Man skal låse det op og genstarte, for derefter at låse det igen. Så var den der....
Avatar billede thedaneboy Nybegynder
14. januar 2009 - 05:29 #3
hej rudymadsen kan du ikke lige hjelpe mig for jeg har virklig prøvet alt men dog ikke det med cs drev ??  og kan godt finde flash filer i

W32bit)
c:\windows\System32\Macromed\Flash\

plz hjelp vil kunne se youtube :D
Avatar billede nicolegerelle Nybegynder
27. marts 2009 - 09:21 #4
du er simpelthend gud amite!!!

har prøvet 1000 ting men det her virkede!!!

Tools -> Manage Add-ons -> Enable or Disable Plugins.
og så skulle den bare aktiveres!

Hurra!! mange tak