Avatar billede dnx Nybegynder
25. december 2007 - 02:23 Der er 4 kommentarer

2 sidet kort

Jeg står og mangler noget grafik som er mere præsentabelt end www.dreamingit.dk - og vil høre om der er nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med at redesigne 2 nye sider til det "kort" der er på siden.

Farver etc. er helt ligegyldige - så længe de er pæne. Størrelsen skal bare holde selve "kort" stilen, og eller er der ikke de store krav.

Jeg må beklage at der ikke er nogen "penge" beløning at hente, men selve virksomheden arbejder med idé udvikling som der ikke tjenes på (lige pt. da) så det bedste jeg kan tilbyde er point er villig til at stille helt op til 1000 point til rådighed, hvis det skulle være :) og et par øl hvis du skulle komme forbi det mørke vestjylland.

Håber på det bedste
Dnx
Avatar billede dnx Nybegynder
25. december 2007 - 02:28 #1
Forresten håber jeg at det er den rigtige kategori, overvejde logo/banner, men det er vel lidt mere end det?...
Avatar billede dnx Nybegynder
25. december 2007 - 02:32 #2
Forresten håber jeg at det er den rigtige kategori, overvejde logo/banner, men det er vel lidt mere end det?...

og så glædelig jul forresten :)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. december 2007 - 10:44 #3
den rigtige kategori er opgaver/job, og har du $ kan du få, har du ingen må du gå. Tro ikke det er en gavebod, selvom det er jul.
Avatar billede dnx Nybegynder
25. december 2007 - 12:46 #4
Har før oplevet nogle herinde der har lavet ting gratis, så man ved jo aldrig... ellers må jeg få en af mine venner som er grafiker til det, men som sagt er det bare et spørgsmål...