Avatar billede eaglee Nybegynder
23. december 2007 - 21:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bruger jeg multikortlæser i min nye Medion (bærbar) pc ?

Hej,
Jeg har købt mig en medion pc (bærbar) i aldi og i denne pc er der en multikortlæser. Jeg sidder nu med et SD kort fra en telefon men ved ikke hvordan man anvender skuffen. Er der nogen der har prøvet at bruge den eller kan finde en god beskrivelse af hvordan man bruger den.
23. december 2007 - 21:57 #1
... hvad sker der da når du 'putter' SD kortet i 'skuffen' ?
Avatar billede eaglee Nybegynder
23. december 2007 - 22:00 #2
Skuffen kan jo anvendes til 4 typer kort men jeg kan ikke finde ud af at monterer kortet i skuffen det sidder ikke fast (jeg ved ikke om det skal side fast, men det virker mærkligt at det bare ligger løst)
Avatar billede justrace Novice
23. december 2007 - 22:15 #3
Skuffen? Er det ikke bare et lille slot til at sætte kortet ind i? Hvilken model er det?
Avatar billede japping Nybegynder
23. december 2007 - 22:20 #4
Er du sikker på den understøtter SD kort ?
Avatar billede justrace Novice
23. december 2007 - 22:32 #5
Det gør den
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2007 - 22:58 #6
Det kan kun sidde 1 sted, prøv at vende kortet op/ned (antagelig skal de synlige printbaner vende indad/opad) det skal den på min
Avatar billede justrace Novice
23. december 2007 - 23:06 #7
ibtage: er det en medion? Jeg har selv en medion, og de skal vende indad og nedad.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2007 - 10:10 #8
@justrace.m.fl...Er nu vågen igen, ja men ca. 1 år gammel, der sker meget på 1 år, jeg har anskaffel mig en x-tern kortlæder til USB, så er man fri for at ligge der og rode efter den rigtige kortholder
Avatar billede justrace Novice
24. december 2007 - 10:20 #9
I min medion, sidder deret slot foran hvor man bare stikke kortet ind.
Avatar billede eaglee Nybegynder
28. januar 2012 - 14:26 #10
Lukker denne.