Avatar billede krogmc Nybegynder
22. december 2007 - 18:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kontrolpanel i XP !

Hej,

Jeg har et problem med XP og jeg er blank.
Jeg kan ikke gå ind i kontrolpanel, så melder den fejl i explore.exe og spørg om jeg vil sende svaret til MS..!

Skærmen fjerner alle ikoner, genveje og vender så tilbage, dog mangler der lidt ikoner i proceslinien...!

Det virker som om at den lukker noget ned i proces linien og jeg har ingen idé om, hvorfor !

Alt er næsten lige blivet install. med de nyeste drivere osv..
Jeg bruger AVG og har kørt ad-aware og den melder ikke om nogle vira !

Jeg har kørt en rep fra XP skiven og update fra MS (ikke win update) og det hjalp ikke.

Hvad gør en klog, jeg vil helst ikke format. hele HD allerede ?

Glædelig Jul Og Godt Nytår...
Avatar billede hcma Novice
22. december 2007 - 18:57 #1
Hvis du har Nero Burning installeret:

gå ind i regedit og find følgende sted:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Control Panel\Cpls

slet nøglen der hedder:
Nero BurnRights

(det er nemlig temmelig sikkert Nero Burn Rights som smadrer det hele  -  Nero er klar over problemet og har lovet at komme med en rettelse; men hvornår vides ikke)
Avatar billede krogmc Nybegynder
22. december 2007 - 19:53 #2
KANON, det var sgu et svar fra guderne....

Det virker... TAKKER MANGE GANGE.
Avatar billede krogmc Nybegynder
22. december 2007 - 19:55 #3
Hvordan giver jeg dig point ?
Avatar billede hcma Novice
22. december 2007 - 20:11 #4
skal skal lægge et svar som du så kan acceptere :o)
dy accepterer mit svar ved at hoppe helt ned til venstre -> marker mit navn og med navnet markeret tryk på accepter ;o)