Avatar billede kenned00 Nybegynder
21. december 2007 - 10:07 Der er 4 kommentarer

Et lyd program

Hej
Jeg har et usb hedaset og en usb telefon (Til skype) Også almindelig  audio ( Med jack stik)

Men jeg søger et program, hvor man hurtig kan skifte imellem de 3 ting. Måske et lille program man kan have til at ligge ude på ens skrivebord i hjørnet. Hvor det er nemt at skifte. Jeg er træt af at gå ind i kontrolplanelet for at skifte hele tiden.

Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede reinelt Nybegynder
21. december 2007 - 20:34 #1
lydfordelingsprogram har jeg forsøgt at søge på nette samt i expertens database
uden held. Jeg forestiller mig du måske kunne lave en genvej fra lydprogrammet
på de tre enheder og lægge det på skrivebordet. det virker på printeren, men jeg kan ikke finde det samme på lydenhederne, men måske du kan
Avatar billede kenned00 Nybegynder
21. december 2007 - 22:28 #2
Hej reinelt.
Jeg har kigget lidt på det, og nej jeg kan heller ikke finde på nogen nem genvej derind. Jeg tror det er et spørgsmål om at finde et andet program til det, i stedet for den som windows har.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. december 2007 - 11:37 #3
jeg holder øre-øjne åbne men p.t. ikke flere ideer.
Avatar billede kenned00 Nybegynder
22. december 2007 - 12:24 #4
Det lyder godt :)
Andre der har nogen ideer ?