Avatar billede serverservice Praktikant
20. december 2007 - 18:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cisco VPN melder fejl i vista

Hej alle !

Jeg forsøger at oprette VPN forbindelse fra en klient med cisco VPN software. Cisco client vpn installeres uden fejl og jeg opretter konfigurationen til serveren , men den melder fejl.

Den forsøger ikke at skabe forbindelse men kommer med denne fejl:

"Secure vpn terminated locally by the client. Reason:402 The connection manager was unable to read the connection entry or the connection entry has missing or incorrect information"

Jeg har lavet samme opsætning på en windows xp pc og her virker det ok - så det er vel et problem i Vista ?

mvh Dennis - og god jul og al det der
Avatar billede zabber Nybegynder
20. december 2007 - 20:07 #1
Har du en router imellem ?? det kunne være som hos mig at der skulle åbnes for nogen porte i den .Det virker fint på xp uden men på vista ville den ikke.
Avatar billede serverservice Praktikant
20. december 2007 - 20:16 #2
Nå det ser da vist ud til at man skal have fat i en beta version - tak for hjælpen
Avatar billede serverservice Praktikant
20. december 2007 - 22:14 #4
Tak for linket - jeg har fundet en beta version som jeg lige skal prøve også - ja det er testet via en trådløs router , men jeg vender lige tilbage når det andet er prøvet af.
Tak indtil vidre
Avatar billede serverservice Praktikant
22. december 2007 - 11:04 #5
Jeg fandt ud af at det virkede med den betaversion - hvis du vil have point må du lægge et svar så deler vi. god jul
Avatar billede zabber Nybegynder
22. december 2007 - 17:05 #6
jeg har ikke noget at bruge de point til.
God jul
Avatar billede serverservice Praktikant
23. december 2007 - 13:49 #7
ok tak for hjeælpen alligevel