Avatar billede dorgbar Nybegynder
20. december 2007 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

rensning af digicam

har et ½ år gammelt sony dsc w85 som har fået sand ind i linsen... er der nogen der ved hvor man kan få det repereret og til hvilken pris?
Avatar billede Beach Mester
21. december 2007 - 01:40 #1
Prisen er mere eller umulig at spå om, da man først bliver nød til at splitte kameraet ad for at se hvor langt sandet er kommet ind.
Selve optikken skal nok udskiftes da det koster alt for meget tid og udstyr at skrue  på sådan en fætter. Langt billigere at udskifte den med mindre det er noget der kan klares med en gang trykluft.

Kontakt enten en Sony forhandler eller elektronik centeret der autoriseret rap. alt Sony grej.

http://www.elektronik-centret.dk/

Desværre er sand og vand de værste ting for et kamera så du skal ikke regne med mirakelpriser:-(

//Beach
Avatar billede dorgbar Nybegynder
06. januar 2008 - 16:03 #2
man kommer sku langt med et stykke papir :) så har sku fået ordnet det selv.. men bare opret svar
Avatar billede Beach Mester
07. januar 2008 - 00:41 #3
Hvis du selv har fået fikset problemer så må det vel være på sin rette plads at du selv snupper dine point. Godt gået:-)

//Beach
Avatar billede dorgbar Nybegynder
01. februar 2008 - 10:24 #4
tak :P