Avatar billede hugopedersen Nybegynder
20. december 2007 - 15:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vedhæfte fil i Outlook 2007

Jeg prøver at vedhæfte en .zip fil til en mail i Outlook 2007, men hver gang jeg trykker på send så får jeg at vide at filen ikke findes. Filen vises godt nok i linien med vedhæftninger.
Hvis jeg så åbner Explorer og finder filen, højreklikker på den og vælger at sende den til postmodtager, så er der ingen problemer.

Er der en forklaring eller skal jeg have fat i en der kan banke Bill i hovedet med en pind :-)
Avatar billede oz1jux Nybegynder
24. december 2007 - 20:02 #1
Muligvis skal du sætte outlook op til at sende disse filtyper når du gør det fra Outlook direkte, min den kommer og advarer mig om at modtageren muligvis ikke kan se den. Alså sikkerhed i begge ender. Men filen kommer med da de ZIP filer jeg sender er til en Mailgruppe og jeg står selv som modtager på den dog på en anden PC
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. december 2007 - 19:33 #2
Jeg synes bare det lyder mærkeligt at den siger at filen ikke findes. Der burde jo komme en eller anden sikkerhedsadvarsel hvis det var det der var galt synes jeg.

/OZ8HP - Hugo Pedersen
Avatar billede oz1jux Nybegynder
01. januar 2008 - 18:04 #3
Har du prøvet at lade MS OFFICE pakken kører en diagnose.

Kim
Avatar billede oz1jux Nybegynder
09. januar 2008 - 01:13 #4
Eller reparer / geninstallere Outlook 2007

Vy 73 OZ1JUX Kim
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
13. februar 2008 - 22:01 #5
Intet af disse ting har hjulpet på maskinen - det kører fint nok på en anden maskine.

Læg et svar, så får du point for deltagelse.
Avatar billede oz1jux Nybegynder
14. februar 2008 - 05:29 #6
Ok,