Avatar billede Slettet bruger
19. december 2007 - 23:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Cookies væk efter genstart

Hej

Jeg har nu i 14 dage bøvlet med, at mine cookies i temp. forsvinder ved genstart.

Jeg har prøvet/tjekket følgende:

• Kørt Avast deep-scan.
• Kørt Trend Micro HouseCall online scan.
• Kørt F-SECURE online scan.
• Kørt diskkontrol/scandisk på C:
• Lavet systemgendannelse.
• Geninstalleret IE 7.
• Ændret på alle internet- og sikkerhedsindstillinger i IE
• Haft Avast! anti-virus slået fra.
• Søgt på Eksperten..

Ingen af delene har afhjulpet problemet.

Cookies bliver gemt rigtigt, men de er væk efter en genstart.

Hvad er der mon galt? Og hvad kan jeg gøre?

200 point, fordi det er et mega problem for mig...
Avatar billede pilfinger Nybegynder
19. december 2007 - 23:21 #1
du kan prøve at køre en fuld scan med den her chekker for stort set alt

http://onecare.live.com/site/da-dk/default.htm?mkt=da-dk
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2007 - 23:33 #2
pilfinger: Jeg får script-fejl på den side, som skal scanne..
Avatar billede ierikk Nybegynder
19. december 2007 - 23:55 #3
har du sat comp til at slette ved start
i internetindstillinger
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2007 - 00:02 #4
ierikk: Det skulle jeg ikke mene, men er dog heller ikke helt med på, hvor man kan gøre det?
Avatar billede ierikk Nybegynder
20. december 2007 - 00:33 #5
IE/funktioner/internetindstillinger/generelt
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2007 - 00:55 #6
ierikk: Jeg kører med XP-Home, og skal ikke kunne sige, om jeg mangler nogle funktioner i forhold til andet OS. Men jeg kan ikke finde nogle steder, hvor jeg kan sætte den til at "slette ved start". Hvis du tænker på "tjek af nyere versioner af websites"(?), så står den til "automatisk" som altid..
Avatar billede pilfinger Nybegynder
20. december 2007 - 09:46 #7
det kunne være du skulle køre en rep af din xp den virker som om den er meget syg den maskine
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2007 - 12:07 #8
pilfinger: Du mener, den er "meget syg", fordi jeg ikke har den option, du nævner. Den køber jeg ikke, for jeg mindes ikke nogensinde, at have haft den option.. Og i øvrigt kører det hele meget fint, - med undtagelse af de cookies.. Men som sagt, cookies bliver gemt rigtigt, men slettet igen ved reboot.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2007 - 12:57 #9
Ups, undskyld jeg har blandet jeres kommentare sammen..

Det hele endte med en format C:, idet jeg skulle have skiftet rundt på mine harddiske, så kunne jeg ligeså godt tage den helt stor tur nu, hvor jeg alligevel ikke kunne udbedre dette problem..

Tak for jeres kommentare, men kunne ikke bruge nogen af dem, så lukker spørgsmålet nu.