Avatar billede felix-x Nybegynder
18. december 2007 - 21:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sony Cybershot DSC-T20 - Online køb

Jeg har siddet og søgt rundt på nettet efter sony's cybershot T-20.
På danske sider har jeg findet det til en pris på 17-1800 kr. Men så kiggede jeg på amazon.com, der kan jeg få det til 250$ (1300kr.).

så var det jeg tænkte om der var nogen ulemper ved at købe det fra amazon, har aldrig handlet der.

Når man køber kameraet i DK, er der så dansk menu på kameraet, eller den engelsk, for ellers er det vel ligemeget hvor man køber det henne, er det ikke?

Håber i kan hjælpe
Avatar billede uffesteenberg Novice
19. december 2007 - 21:21 #1
Der vil ofte være dansk menu, når den købes i Danmark, men det kan du få oplyst hos en fotohandler eller på Sonys hjemmeside, tror jeg.

Har aldrig haft problemer med at handle hos amazon, men har heller aldrig haft brug for at returnere noget eller lignende.

Prøv også lige at se, om du kan finde det billigere på disse to søgemaskiner:
http://www.google.de/products
http://www.google.co.uk/products
http://www.amazon.co.uk/

Købte selv for et par år siden et kamera, jeg havde fundet billigt via den tyske froogle.
Vær opmærksom på, at der (vist nok) kommer afgifter oveni prisen, hvis du køber fra Amazon i USA (men vist ikke fra England, Tyskland og resten af EU)
Avatar billede felix-x Nybegynder
20. december 2007 - 15:44 #2
hvordan kan jeg vide om de sider jeg finder med google er pålidelige?

Er der et engelsk e-mærket?
Avatar billede uffesteenberg Novice
21. december 2007 - 09:23 #3
Jeg ved ikke umiddelbart om der findes et engelsk eller fælleseuropæisk e-mærke, men ellers bare kig lidt på forretningens FAQ/betingelser osv... i mange søgemaskier, som f.eks. froogle, kan man også se en vurdering af den enkelte forretning..
Avatar billede felix-x Nybegynder
21. december 2007 - 19:51 #4
okay, mange tak for hjælpen. Men tror bare jeg holder mig til den danske hjemme side, syntes ikke jeg har mod på at prøve en side jeg ikke kender.

Tusind tak for hjælpen

*så mangler jeg vel bare et svar så jeg kan godkende*
Avatar billede uffesteenberg Novice
30. december 2007 - 14:14 #5
:-)