Avatar billede econex Nybegynder
18. december 2007 - 21:09 Der er 1 kommentar

Cover grafik på mp3 filer i vista ultimate

Jeg har lige fået Vista Ultimate. Fedt system. Nu vil jeg gerne lægge mit MP3 musik ind i musik mappen. Jeg laver en mappe til hvert album, og smider filerne i mappen.

Hvordan får jeg et billede frem i Media Centeret. F.eks. når jeg kigger på albums, så vil jeg gerne kunne vise et billede af det pågældende album?

Jeg har også lavet nogle blandede mapper selv, og ville gerne kunne lægge f.eks. et MPG billede, der så vises i album oversigten, i stedet for det "kedelige" almindelige.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2007 - 22:48 #1
Jeg mener covers skal hedde albumart.jpg eller noget. Windows Media Player plejer også selv at hente covers hvis man afspiller et album med tags - og så mener jeg Media Center bruger dette.