Avatar billede nornberg Nybegynder
17. december 2007 - 23:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få min skærm indstillinger tilbage

jeg har på en eller anden måde kommet til at vælge skærm 2 inde i mine skærm indstillinger, hvilket betyder at grafikken er mega grim og se på, men samtidig bliver de vinduer jeg åbner også åbnet så langt ude i siden at jeg ikke kan se dem, eller trykke noget på dem. og nej kan ikke bare gøre skærmen mindre, eller strække i siderne, det er prøvet :), er der en anden måde man kan gøre dette på? fordi lige nu kan jeg ikke gøre en skid hehe.

Jeg kan ikke bare gå over på "skærm 2" idet jeg ikke har nogen skærm 2!

Det jeg gjorde var at vælge egenskaber ude på skrive bordet, og derefter vælge indstillinger for til sidst at trykke på skærm 2 på billedet og så komme til at aktivere denne. Og derefter opstod problemet med jeg ikke kan komme tilbage til de gamle indstillinger igen!
Avatar billede nva Praktikant
18. december 2007 - 08:01 #1
Har du prøvet at starte i fejlsikker tilstand og foretage dine ændringer?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. december 2007 - 08:04 #2
Eller har du mulighed for at lave en systemgendannelse?

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede nornberg Nybegynder
19. december 2007 - 09:06 #3
Jeg fixede det på følgende måde....

Jeg fandt ud af at jeg kunne køre musen ud af skærmen i venstre side! lyder underligt, men det kunne jeg, og så sad jeg ellers i over 2 timer og forsøgte og få fat i kontrol panel vinduet som befandt sig "derinde" i venstre side hvor jeg ikke kunne se noget. Jeg fik ufatteligt nok fat i vinduet, og opdagede til min skræk at da jeg valgte skærm indstillinger så forsvandt det vindue også ind i venstre side!!!

Til sidst fik jeg også hevet dette frem igen, og så indstillingerne heldigvis tilbage.

Jeg kunne ikke bruge din løsning vejmand, fordi jeg kunne jo ikke se nogle af vinduerne :),så måtte jo "fiske" efter dem!
Avatar billede nva Praktikant
20. december 2007 - 07:53 #4
Prøvede du slet ikke fejlsikker tilstand? Ellers havde det måske sparet dig de 2 timer ;)