Avatar billede dallas16 Nybegynder
17. december 2007 - 22:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se det trådløse netværk

Jeg har hos en ven etableret trådløsnetværk.
Det er sådan en Netgear box, han har.
Jeg har fulgt anvisningen, problemet er bare nu at man ikke kan se det trådløse i netværksoversigten.
På min egen bærbar, som jeg havde med derned rød jeg dirkete på det og ingen problemer, men jeg kan ikke se netværket i min oversigt. På 3 andre bærbar de har i huset, kan jeg ikke se noget nætværk i oversigten. JEg kan kable netværket uden problemer.

Hvad er der galt?
Avatar billede japping Nybegynder
17. december 2007 - 22:46 #1
Var strømforsyningen tilsluttet de bærbare da du forsøgte?

Pc-erne kan væres at op til at koble netværk fra når forsyning er lav eller når lader er frakoblet.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
17. december 2007 - 22:57 #2
tjek om dit netkort er aktiveret eller om der ikke er en driver der har overtaget opsætningen af det trådløse netværk på maskinen og std. er belevet deaktiveret.
Avatar billede dallas16 Nybegynder
17. december 2007 - 23:07 #3
strømme var tilsluttet ja.
netkort er aktiveret, det har jeg tjekket
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
17. december 2007 - 23:15 #4
hvad med driveren eller et progrm der styre forbindelsen. kunne du se andre WLAN nertværk
Avatar billede dallas16 Nybegynder
17. december 2007 - 23:33 #5
nej, jeg kunne ikke se andre WLAN og det undre mig meget.
Avatar billede lacoste8000 Nybegynder
18. december 2007 - 05:48 #6
"Wireless SSID Broadcast" er muligvis deaktiveret. Prøv at tjekke det i indstillingerne på den trådløse router.
Avatar billede smartebenny Nybegynder
18. december 2007 - 14:08 #7
Hvis det er en bærbar pc du har, skal det trådløse kort aktiveres to steder.
Ude på tastaturet og inde i netværksforbindelser.
Tror det er dette, da du slet ikke kan se nogen netværk.
Avatar billede dallas16 Nybegynder
19. januar 2008 - 01:28 #8
har selv løst det