Avatar billede asppro Nybegynder
17. december 2007 - 15:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skrabespil i FLASH - Jobbet er betalt

Jeg skal bruge et skrabespil i FLASH med følgende funktionalitet.

Filen bliver initialiseret med følgende data via en XML-fil.

1) Frontbillede
2) Malingbillede
3) Resultatbillede
4) Start(x,y)
5) Slut(x,y)
6) Procentdel

Når filen bliver loadet skal (1) vises.
Når man skraber bliver (2) vist der hvor der er blevet skrabet.
Man kan kun skrabe i området som (4,6) danner
Når 6 procent er skrabet bliver (3) vist.

Min vurdering er at denne opgave vil tage cirka 2 timer at lave.
Vi vil give 500 kr. i timen, hvis opgaven bliver løst professionelt, dvs. 1000 kr.

For mere info skriv en mail til os info@dkannoncer.dk
Avatar billede asppro Nybegynder
17. december 2007 - 15:32 #1
Hvis overstående bliver løst tilfredsstillende er der mulighed for at få flere freelanceopgaver.
Avatar billede asppro Nybegynder
18. december 2007 - 10:58 #2
Lukker her men skriv endelig hvis du har et godt tilbud :-)
Avatar billede snowball Novice
18. december 2007 - 11:26 #3
En anden gang bedes du venligst huske, at der skal gå mindst 7 dage inden du må oprettet det samme spørgsmål igen. I dette tilfælde er der gået under 1 dag inden du lukkede her og oprettede http://www.eksperten.dk/spm/810943

Hvis det var for at flytte kategori, så må du huske at gøre det rigtigt første gang ;)

http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.1.11

Snowball / Admin
Avatar billede asppro Nybegynder
18. december 2007 - 11:35 #4
Det skal jeg gøre :-) min fejl.
Avatar billede asppro Nybegynder
01. januar 2008 - 11:02 #5
Tak for alle der har skrevet, kanon god response.

Vi har fundet vores flashprogrammør.