Avatar billede zteff Nybegynder
17. december 2007 - 12:36 Der er 5 kommentarer

Online handel i Danmark

Hej forum-brugere

Vi er to datalogistuderende, som er i gang med at undersøge danskernes brug af onlinebutikker. Undersøgelsen skal bruges i forbindelse med et projekt, der skal belyse hvordan danskerne bruger onlinebutikker, om de stoler på dem og meget andet. Formålet er at lave en analyse af de stærke og svage sider ved handel online og at komme med en handlingsplan for hvordan online handel kan forbedres i fremtiden.

Spørgeskemaet er ganske kort og vil max tage 5 min at udfylde. Alle svar er 100 % anonyme og vil ikke blive brugt i andre sammenhænge end omfanget af projektet.

Spørgeskemaet kan findes på: http://www.henrikaagaard.com/survey/

Med venlig hilsen
Steffen Jørgensen & Henrik Aagaard Sørensen
Avatar billede enya Nybegynder
17. december 2007 - 15:52 #1
Done.. :) Held og lykke med projektet...!
Avatar billede popsy Novice
17. december 2007 - 16:56 #2
Done :)
Avatar billede lzs Nybegynder
17. december 2007 - 19:46 #3
Så er det gjort.
Avatar billede Beach Mester
17. december 2007 - 21:57 #4
Ping
Avatar billede blanken Praktikant
18. december 2007 - 22:43 #5
værs'go - god arbejdslyst og en glædelig jul.