Avatar billede rudymadsen Nybegynder
17. december 2007 - 11:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Freelance programmør APS

Jeg er webmaster på et site for en del af folkekulturen i dette land og har brug for en asp-programmør, der kan supplere mig i arbejdet med denne side.

Arbejdet består for det meste i at lave asp-krumspring, som jeg ikke selv kan bygge i mit elskede web-værktøj, Adobe Dreamweaver. Du skal derfor være indstillet på, at lave programmeringen således, at jeg kan arbejde videre på det i DW.

Du skal være i stand til at arbejde på timebasis, og eventuelt have et firma, hvorigennem du kan fakturere til min kunde.

Er du interesseret i at høre mere, send en mail til mig.

Venligst
Rudy
educase@educase.dk
Avatar billede exedk Nybegynder
26. december 2007 - 10:47 #1
Hej, Kan du ikke uddybe hvad det er der skal udvikles, timeløn osv. så skal jeg se om jeg er interesseret
Avatar billede rudymadsen Nybegynder
29. december 2007 - 09:54 #2
Jeg har fundet en...

Tak for interessen.

/Rudy