Avatar billede peng Nybegynder
17. december 2007 - 06:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gå til bestem position i <div> scroll

Hej Alle.

jeg har en div med overflow:auto.

inde i boksen har en en liste af produkt-links i form af billeder.
når man så klikke på billdet kommer man så til selve produckt siden.

jeg har forsøgt med test.asp#123, og det går også til det billede jeg klikke på(<a name="123">). Men samtidig flytter hele siden med.

Spørgsmål er så: hvordan kan jeg ved en funktion gå til netop det billede jeg klikkede på i boksen uden af hele siden flytter med. Det er kun <div> der skal scroll til det billede.

på forhånd tak.,
Avatar billede nicolai32 Nybegynder
28. december 2007 - 00:42 #1
Du kan vel bruge en frame inde i <div>'en?

Hvis jeg har forstået det rigtigt.
Avatar billede peng Nybegynder
15. maj 2014 - 10:16 #2
Løst
Avatar billede peng Nybegynder
15. maj 2014 - 10:16 #3
Løst