Avatar billede christianm87 Nybegynder
16. december 2007 - 18:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Aldi bærbar der sælges fra d. 12 dec

Hej.

For man nok for pengene for den bærbar computer aldi har til salg pt? Står nemlig og skal have en ny bærbar.

Link:
http://www.medion.de/md96360/dk/flash.html
Eller er der nogen der har et bedre alternativ?
Avatar billede madshammer Nybegynder
16. december 2007 - 18:19 #1
Undskyld jeg spørger, men hvad koster den?

mvh.
madshammer
Avatar billede christianm87 Nybegynder
16. december 2007 - 19:35 #2
den koster 5.500
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. december 2007 - 21:13 #3
Jeg har selv to stationære medion som jeg har været meget tilfredse med, de bruger normalt ordentlige standard produkter, jeg kender dog ikke deres bærbare af egen erfaring. Den ser rimelig ud til prisen, men man skal nok se dem om den er solid nok, her tænker jeg særlig på tasterne og strømforsyngnig mht stik kabler m.m.
16. december 2007 - 22:18 #4
... jeg ville nu foretrække en noget størrer skærm -> 12"TFT Wide-XGA-skærm ...
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. december 2007 - 23:05 #5
fidusen er netop at skærmen er lille, det bør give lav vægt og lang batterilevetid, hvilket ville være noget af det jeg ville have præcise tal på før jeg købte. En vægt på max 1,2 kg og en levetid på 4 timer plus ville være mit udgangspunkt
Avatar billede ini Nybegynder
17. december 2007 - 11:12 #6
Nu har jeg selv en Medion bærbar, som Jeg har været meget glad for. Den er dog 1½ år gammel, men har virket uden problemer. Men min har haft rigtig god batterilevetid. Ved dog ikke noget om den nye, men specifikationerne ser meget gode ud. Kan dog ikke sige noget om batterilevetiden heller.
Avatar billede christianm87 Nybegynder
17. december 2007 - 11:51 #7
okay hvad med i forhold til den her?

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1382504_(Wupti2).html

den er jo ikke meget dyrer
Avatar billede madshammer Nybegynder
19. december 2007 - 12:38 #8
Aceren er vildt grim, har du set den i virkeligheden? Prøv om du kan finde en bærbar som kører med en Intel evt. core 2 duo processor i et prislejde du kan acceptere. Evt. en HP.

mvh.
madshammer
Avatar billede christianm87 Nybegynder
19. december 2007 - 16:24 #9
hey.. tak for svarene..
Avatar billede christianm87 Nybegynder
19. december 2007 - 16:26 #10
tror ikke det blir aldi pc'en

det endte sku med:

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1372221_(Wupti2).html
Avatar billede christianm87 Nybegynder
19. december 2007 - 16:26 #11
ellers tak for svarene