Avatar billede jkampmann Nybegynder
16. december 2007 - 17:37 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

SMS-Gateway

Hej. Hvad koster en SMS-Gateway? Jeg tænker på én, hvor jeg får næsten alle pengene selv, og ikke dem man kan oprette sig hos på nettet, og kun får ca. 50%.

Er klar over det er dyrt, men pris - og link?
Avatar billede abruscato Nybegynder
16. december 2007 - 17:38 #1
Læs mere om egen gateway på http://www.stadel.dk/?id=52
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2007 - 17:39 #2
der er faktisk en grund til at du kun får så lille en procent-del - og det er ikke at firmaerne, der udbyder disse gateways, skal tjene kassen på det, det er faktisk teleselskaberne og da alle sms'er skal igennem teleselskaberne forsvinder der bare så stor en procentdel.
Avatar billede abruscato Nybegynder
16. december 2007 - 17:39 #3
...og priserne på SMS fra denne gateway, kan du se på http://www.stadel.dk/?id=63
Avatar billede jkampmann Nybegynder
16. december 2007 - 17:55 #4
Abruscato - som jeg skrev, er det ikke stadel og compaya etc jeg leder efter. Min egen gateway, så mener jeg at så teleselskbaerne ikke tager alle pengene inkl. sms-gateway-hosting-firmaerne..

Ved godt teleselskaberne tager omkring 33%, men det er for meget :-)
Avatar billede abruscato Nybegynder
16. december 2007 - 18:08 #5
Ok, så misforstod jeg dit spørgsmål. Jeg tror ikke, du kan komme meget under de priser som fx. Stadel kører med, ved selv at køre en gateway (Som - hvis jeg husker rigtigt - er ganske dyr at få op at stå).

Leder du efter en gateway til dit eget indhold eller fordi du vil være udbyder som f.eks. Stadel?
Avatar billede jkampmann Nybegynder
16. december 2007 - 18:16 #6
Eget indhold. Har 3 kæmpe sites jeg skal bruge til mobilbetaling. Og prisen for egen gateway er ligegyldig :-)
Avatar billede jkampmann Nybegynder
17. december 2007 - 09:34 #7
Lukker. Vi benytter Compaya.
Avatar billede hunden Nybegynder
24. december 2007 - 12:37 #8
Hey vi har før brugt host4you.dk´s sms gateway og de plejer at være til at tale med når det gælder. de har en god sms gateway www.host4you.dk eller skriv til info@host4you.dk
Avatar billede stech Nybegynder
16. januar 2008 - 17:04 #9
Vi kan også tilbyde gatewayer med 50 % overtakseringsmuligheder, så er priserne bare månedlige større end hvis du får 30 % overtaksering.

Hvis der er nogen der har interesse, skal de være velkommen til at kontakte mig på Sih@iNTERWAYS.dk

Tel: 21757570

Mvh
Søren Høvring