Avatar billede berdal Nybegynder
16. december 2007 - 16:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PNG til transparent

Skal bruge et png element til en hjemmeside, som skal være transparent. Hvordan gør jeg lettest det i PS?
Avatar billede w13 Novice
16. december 2007 - 16:54 #1
Har du styr på et gøre gif-billeder transparente i PS? Det er lidt svært at forklare. Du fjerner bare baggrunden og gemmer som png :)
Avatar billede berdal Nybegynder
16. december 2007 - 17:00 #2
Tester det lige...
Avatar billede berdal Nybegynder
16. december 2007 - 17:36 #3
Fandt en anden vej... Lagde et gråt lag i channels - fritlagde og kørte opacity ned. Og gemte som png....
Men dit svar ledte mug på vej. Hvis du vil have points, må du lige smide et svar. :)
Avatar billede berdal Nybegynder
16. december 2007 - 17:36 #4
...mig ... ikke mug!
Avatar billede w13 Novice
16. december 2007 - 18:29 #5
Vi kan da dele så. =)