Avatar billede visto Professor
13. juni 2001 - 04:14 Der er 2 løsninger

Bordercolorlight og bordercolordark i stylesheet

I Frontpage 2000 kan man lave en dobbeltkant omkring tabeller og tildele to forskellige farver til disse to kanter v.hj.a. indstillingerne \"lys kan\" og \"mørk kant\". Det genererer HTML-koderne \"bordercolorlight\" og \"bordercolordark\".
Kan disse to egenskaber styres fra stylesheet? Hvis ja: hvad er koderne?
Avatar billede jesper-hanzen Nybegynder
14. juni 2001 - 10:36 #1
nej
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
31. august 2001 - 14:32 #2
Nope, ikke igennem CSS, der må du sætte dem hver gang, desværre :(

::sunlock.dk::