Avatar billede nikkor Nybegynder
15. december 2007 - 23:38 Der er 5 kommentarer

Programmør til masser af arbejde

Vi har en del sites vi skal have lavet og søger derfor en god og stabil programmør.

Der er masser af arbejde og dine evner behøver ikke være kreative, men du skal kunne ramme et design mere eller mindre 100%

Det største site er en portal med masser af undersider, men når skabelonen er lavet bør det glide rimelig nemt. Her til skal laves nyhedsbreve, kalder/booking system osv.

Du skal som sagt være god og stabil, kunne kode det meste og have styr på søgeoptimeringen.

Vi foretrækker en programmøer i eller i nærheden af Kbh., men ikke et must. Vi vil gerne se eksempler på dit arbejde samt et evt. CV.

Skriv til kasperjoon@hotmail.com
Avatar billede enya Nybegynder
15. december 2007 - 23:41 #1
Ved ikke om det er en fejl..? Men iflg. E's regler er det ikke tilladt at oprette mere end 1 spørgsmål vedr. samme "emne".. Mvh.
Avatar billede g1um Nybegynder
16. december 2007 - 12:43 #2
mail sendt
Avatar billede cybermike Nybegynder
25. december 2007 - 16:35 #3
Vil tillade mig at henlede opmærksomheden på min egen virksomhed, http://www.mc-solutions.dk
Avatar billede intenz Novice
25. december 2007 - 18:57 #4
mail sendt
Avatar billede olebole Juniormester
07. januar 2008 - 00:43 #5
<ole>

"dine evner behøver ikke være kreative" >> Jamen, er det da ikke en programmør, du efterlyser ...?!??!!!

/mvh
</bole>