Avatar billede rejemaden Nybegynder
15. december 2007 - 21:28 Der er 11 kommentarer

Nisser i PC'en

Min PC tér sig!
Her den anden dag, da jeg sad og nød et spil edderkop på min kære computer, gik skærmen pludselig i sort! Jeg åbnede for skidtet og så til min store forbløffelse, at der var byttet om på RAM og grafikkort. Så tror jeg pokker den tér sig!
Jeg byttede delene om igen og startede et nyt spil edderkop.
Men der skulle ikke gå længe, før jeg sad med en sort skærm igen.
Jeg åbnede for skidtet, og denne gang var mit bundkort overdynget med kirsebærsauce! Jeg troede knap min egne øjne!
Jeg kom til den konklusion, at der må være nisser i min PC.

Nu spørger jeg så: Skal jeg sætte en skål á lá mande ind i PC'en, i håb om at nisserne vil labbe á lá manden i sig og lade min hardware være, eller skal jeg gå til grovere metoder såsom rottegift eller fælder?

PS! Jeg har ikke gode erfaringer med at blande fødevarer og hardware, så er meget skeptisk omkring ideen med á lá manden!
Avatar billede enya Nybegynder
15. december 2007 - 21:32 #1
LOL.. Og måske skulle du selv drikker lidt færre nisseøl...!
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 02:08 #2
Prøv lidt Helpdesk. http://www.youtube.com/watch?v=JaUULepIpbA

Tros godt de kan hjælpe i dette tilfælde.
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 02:10 #3
Det skulle have været et svar, men det er så her. ;b
Avatar billede Jensen DK Novice
16. december 2007 - 08:02 #4
Skrot lortet
Avatar billede hottadpole Nybegynder
16. december 2007 - 11:21 #5
Er det nu dig igen? Spild af tid.
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 12:02 #6
Joh, men jul og nisseøl... Vi hader og elsker det jo.
16. december 2007 - 12:04 #7
(( Køb en GAMEBOY istedet - passer nok bedre ...))
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 12:35 #8
Den taber han nok ned i julesnapsen.
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 17:48 #9
>justrace: LOL - Sikke en helpdesk.. Tror liiige det er noget for rejemaden.. ;-)
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 17:53 #10
Jeps, den passer bare som p.. i ggrete, øh fod i hose.
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 17:55 #11
Yes - det har du helt ret i... :-)