Avatar billede paolomalaco Nybegynder
15. december 2007 - 17:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Log in account er blevet vaek!

Jeg provede at faa den irreterende log in meddellelse vaek saa jeg rodede lidt rundt men bruger konoterne og slettede admin kontoen tror jeg det var!

Men nu blev jeg nod til at lave en ny konto for at logge ind igen! Traelst! Er der ikke en maade at jeg kan faa min gamle konto tilbage saa jeg ikke skal til at saette en hel ny konto op?
Avatar billede peet-49 Novice
15. december 2007 - 17:20 #1
Brug systemgendannelse.
Avatar billede paolomalaco Nybegynder
15. december 2007 - 17:52 #2
hvordan gor jeg det?
Avatar billede peet-49 Novice
15. december 2007 - 17:54 #3
Tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse, kør tilbage til inden, du ændrede det.
Avatar billede paolomalaco Nybegynder
16. december 2007 - 14:30 #4
Ja jeg skulle lige slaa hjernen til for jeg gjorde det lige efter! Takker for hjaelpen saa kan du ikke lige smide et svar saa du kan faa dine point!
Avatar billede peet-49 Novice
26. december 2007 - 17:12 #5
:)