Avatar billede itjokke Nybegynder
15. december 2007 - 17:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

password virker ik

Hej jeg har en stort! problem med min computer, jeg kan ikke komme ind på min bruger (som er admin) når jeg prøver at logge på siger den forkert password. Jeg kan godt komme ind på min mors bruger men hun er ikke admin så kan ikke lave mit password om der.

Jeg har prøvet: Net user (username)* i cmd  - virker ik. der opstår en fejl.
har prøvet cain men kan ikke installere det da det kraver admin.
har også prøvet at starte op i fejlsikret tilstand og logge på admin brugeren.. virker heller ikke..

Nogen der har en ide om hvordan jeg kan komme ind på min bruger?
På forhånd tak  Joakim/itjokke
Avatar billede peet-49 Novice
15. december 2007 - 17:16 #1
Tryk F8 under opstart, vælg fejlsikret, log på som administrator, gå i kontrolpanel/brugerkonti, administrator og slet adgangskoden.
Avatar billede hcma Novice
15. december 2007 - 17:23 #2
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2007 - 17:24 #3
Og hvis det ikke virker så prøv læsningen der blev brugt på http://www.eksperten.dk/spm/791086
Avatar billede itjokke Nybegynder
15. december 2007 - 17:25 #4
det er det jeg ikke kan.. så siger den det samem...
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2007 - 17:52 #5
Hvad er det du ikke kan ??
Avatar billede itjokke Nybegynder
15. december 2007 - 17:56 #6
"Tryk F8 under opstart, vælg fejlsikret, log på som administrator, gå i kontrolpanel/brugerkonti, administrator og slet adgangskoden."

Det er admin passwordet jeg ikke kan huske..
Avatar billede peet-49 Novice
15. december 2007 - 18:00 #7
Der hovedadmin og brugeradmin
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2007 - 18:02 #8
De andre forslag er jo også til fri afbenyttelse
Avatar billede itjokke Nybegynder
15. december 2007 - 18:13 #9
ja men det er det samme password :S og næsten alle forslag kraver at man kender enten admin eller hoved admin.. og det gør jeg ik :(
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2007 - 18:15 #10
Nej det passer ikke 15/12-2007 17:24:16 kræver ingen password
Avatar billede itjokke Nybegynder
15. december 2007 - 18:19 #11
helgec - jeg vil prøve det med boot cd'en
Avatar billede itjokke Nybegynder
16. december 2007 - 17:22 #12
hej er kommet ind på min konto igen. jeg downloadet et program der hedder lcp som er et windows password cracker program:D og kørte det så fra en extern lære enhed i en begransede bruger.
Passwordet var "time" :S ved ikke hvordan det er blevet lavet om.. jeg har ikke selv gjort det..

ps. (boot cd'en virkede ik) måske gjore jeg det ikke rigtigt.
Avatar billede itjokke Nybegynder
16. december 2007 - 17:25 #13
men ellers tak fordi i ville hjælpe mig :)