Avatar billede rudymadsen Nybegynder
15. december 2007 - 13:36 Der er 8 kommentarer

Kan ikke åbne IE70 i Vista

Når jeg prøver at starte EI i Vista, kmmer en lille fejl, der siger, at jeg ikke kan åbne programmet på grund af en fejl, og den vil måske finde en løsning til mig, men den finder ingen løsning.

Jeg har læst, at det ikke er muligt at afinstallere EI70, da det er en del af Vista, men kan man så ikke reinstallere den?

Eller hvad skla jeg gøre for at løse mit problem?

/Rudy
Avatar billede reinelt Nybegynder
15. december 2007 - 13:55 #1
hvad der står der nøjagtigt i fejlen??
Avatar billede rudymadsen Nybegynder
16. december 2007 - 09:26 #2
Der står:

"Internet Explorer er holdt op med at fungere.
Et problem er skyld i, at programmet er holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning."
Avatar billede reinelt Nybegynder
16. december 2007 - 11:33 #3
Har du nero brændeprogram installeret? Prøv at afinstaller det. det har forårsaget
mange fejl i vista. http://www.eksperten.dk/spm/810538
Avatar billede rudymadsen Nybegynder
16. december 2007 - 13:23 #4
Nej, jeg har ikke Nero installeret
Avatar billede reinelt Nybegynder
16. december 2007 - 19:05 #5
er der andre programmer som ikke virker f.eks. windows messenger eller andet?
Avatar billede rudymadsen Nybegynder
17. december 2007 - 11:26 #6
Næææ, alt andet virker...
Avatar billede reinelt Nybegynder
17. december 2007 - 16:12 #7
Der er telefonisk support på http://www.microsoft.com/danmark/windows/products/winfamily/ie/iefaq.mspx
den ville jeg prøve
Avatar billede reinelt Nybegynder
17. december 2007 - 16:14 #8
jeg skriver for en god orden skyld telefonnummeret her 44 89 01 11 mellem 8,30-17,00