Avatar billede mcwearq Nybegynder
15. december 2007 - 09:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kontrol panel - Windows Explorer has stopped working

Når jeg forsøger at komme ind i kontrolpanelet får jeg denne fejlmeddelelse "Windows Explorer has stopped working" hvad gør jeg? hvordan reparerer man Vista? (det synes ikke at virke på samme måde som i XP?)
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2007 - 11:10 #1
bruger nero burning software
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2007 - 11:11 #2
bruger du nero burning software.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2007 - 13:16 #3
Det er især nero burning 8 som giver problemer. Har du den installeret?
Avatar billede reinelt Nybegynder
15. december 2007 - 13:51 #4
Avatar billede mcwearq Nybegynder
15. december 2007 - 17:22 #5
Jeps jeg har faktisk den sidste nye version af Nero software installeret - købt og betalt oven i købet !! Prøver at afinstallere den, men det er da lidt surt hvis der er software der forhindrer Vista i at fungere efter hensigten.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2007 - 17:35 #6
En mulig løsning findes i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/803782
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2007 - 00:43 #7
Er du kommet videre?
Avatar billede mcwearq Nybegynder
20. december 2007 - 09:08 #8
Nej desværre ikke. Det funker bare ikke det her. Når jeg får tid i juleferien skifter jeg tilbage til XP.

Med venlig hilsen og god jul

McWearq
Avatar billede mcwearq Nybegynder
30. december 2007 - 16:11 #9
Lukker spørgsmålet