Avatar billede maxiboy25 Nybegynder
15. december 2007 - 00:28 Der er 4 kommentarer

Problemer med links efter upgradering til CS3

Jeg har skifet fra MX til CS3, hvorved jeg har fået et stort problem som jeg ikke lige kan løse. Når jeg laver nye links fra billeder kommer der en tyk lilla ramme omkring billedet (som om der er et eller andet galt med linket)Når jeg uploader resultatet er der stadig en grim ramme om linket, men det linker som det skal.
Jeg har forsøgt alt muligt uden held, og jeg er sikker på det må være noget med overgangen til CS3, for jeg har brugt funktionen 1000 vis af gange uden problemer.
Er der nogen der har været ude for det samme og kender en løsning på problemet ?????

I kan se et eksempel på hvad problemet resulterer i her

http://www.maxr.dk/index.html

(billedet under "byt et kustværk..." har utilsigtet lilla ramme omkring sig)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. december 2007 - 00:32 #1
Jeg kender ikke de programer du nævner, men kanten kan fjernes ved at sætte en border="0" på billedet.
Avatar billede maxiboy25 Nybegynder
15. december 2007 - 01:05 #2
Tak for det ...det virker det må jo ha stået som default 0 i det gamle program og ikk i det nye.

Du ska ha 200 point...men kan ikk lige finde ud af hvordan jeg gør...er ikke vanelig bruger her ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. december 2007 - 08:35 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, accepter dit eget svar.
Avatar billede maxiboy25 Nybegynder
15. december 2007 - 08:49 #4
Ok tak for hjælpen