Avatar billede mathias666 Nybegynder
14. december 2007 - 12:31 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

mine virusprogrammer kæmper mod hinanden

Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2007 - 12:33 #1
ALDRIG mere end èt antivirusprogram på maskinen!
Slet, så du kun har ét tilbage......
Avatar billede Jensen DK Novice
14. december 2007 - 13:41 #2
Hvad er det for programmer der er oppe at slås?
Avatar billede reinelt Nybegynder
14. december 2007 - 14:16 #3
Vi du vide hvilket program jeg synes der er bedst at beholde
så nævn dem du har liggende. vejmand har totalt ret.
Avatar billede Jensen DK Novice
15. december 2007 - 10:21 #4
Vil lige nævne at jeg har som forsøg kørt AVG og Avast samtidig på samme PC i et 1/2 år, uden problemer, så det kan godt lade sig gøre at have 2 virus programmer kørende samtidig.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2007 - 13:03 #5
silbidor >> Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige at det ikke kan lade sig gøre, men som regel er det ikke en god idé.
Avatar billede mathias666 Nybegynder
15. december 2007 - 18:48 #6
okay tak

jeg skriver lige søndag aften hvilke programmer det handler om. det er en af mine venner jeg her sagt jeg gerne ville hjælpe.
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. december 2007 - 14:00 #7
jeg lægger et svar da jeg skal på ferie og hvis jeg kommer i betragtning med point.
gogt nytår
Avatar billede Jensen DK Novice
31. december 2007 - 15:01 #8
Du er da optemist, hvad i alverden gør dig fortjent til point?
Godt nytår.
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. december 2007 - 16:21 #9
jeg beklager min fejl. selvfølgelig har silbidor ret.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. januar 2008 - 10:10 #10
Okay, se bare bort fra mit svar.
Det er dog stadig min mening, aldrig mere end et antivirus-program.
Jeg respekterer selvfølgelig silbidor's mening, jeg er bare ikke enig.
Held og lykke med projektet.. og godt nytår herfra...
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2008 - 14:47 #11
Jeg siger heller ikke og anbefalewr heller ikke, at man kan have flere virus programmer samtidig, og er helt enig med vejmand, oplyser bare at jeg har prøvet to samrtidig, og de to kunne køre sammen, uden problemer.
Avatar billede fromsej Praktikant
07. januar 2008 - 17:14 #12
Problemet er at man risikerer at de modarbejder hinanden, så i stedet for 200% beskyttelse, har man 25%.
Det vil man ikke opdage, før det er for sent, da der ikke kommer fejlmeldinger eller andre former for indikationer af, at der faktisk er et problem.
Så regel nr.1, aldrig mere end et Antivirus. :-)
Avatar billede mathias666 Nybegynder
10. januar 2008 - 16:57 #13
har fundet ud af problemet og det er løst tusind tak for hjælpen alle sammen