Avatar billede mcwearq Nybegynder
14. december 2007 - 11:00 Der er 1 løsning

Vista Business english - Windows Explorer has stopped working

Når jeg browser på nettet sker det tit at IE fryser og jeg må bruge "task manager" for at lukke vinduet. Bemærkelsesværdigt er det, at nogle sider aldrig fryser mens andre gør det ofte, men ikke altid. Selv tror jeg måske at problemet skyldes driver konflikter, det var i hvert fald altid noget man undersøgte "i gamle dage" og ved installationen af Vista blev jeg ikke én eneste gang spurgt om jeg ville installere drivere til hardwaren. Nuvel jeg går ind i kontrolpanelet, men kan ikke få lov at åbne det, på grund af denne meddelelse: "Windows Explorer has stopped working"
Så ville jeg reparere Windows som man altid har kunnet - booter op fra CD, men finder ingen reperationsmuligheder udover noget automatisk startup og noget memorycheck?

Nogen forslag?
Avatar billede mcwearq Nybegynder
15. december 2007 - 09:51 #1
lukker spørgsmålet og omformulerer det