Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
13. december 2007 - 16:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopier fra ekstern HD.

Kan der kopieres program , som er lagt ind på ekstern Hd fra styresystem Vista ,over til andet styresystem.Feks.XPhome.
Avatar billede ladyhawke Novice
14. december 2007 - 08:16 #1
det afhænger af programmet, men ofte nej... der vil være forskellige indstillinger som er gemt på den maskine programmet er installeret på. En undtagelse er de programmer der er "stand alone", der findes en del programmer som er bygget til at køre fra f.eks. en USB nøgle, hvor man ikke kan udnytte indstillinger på den maskine der afvikler programmet, så som registry entries etc.
Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
14. december 2007 - 11:25 #2
Tak for dit svar-ladyhawk-det var lige hvad jeg søgte ,jeg vil dog prøve om det kan lykkes mig at ,gennemføre operationen .Det er jo ærgeligt at brænde inde med et simulatorprogram til 500 Kr.
Avatar billede ladyhawke Novice
14. december 2007 - 11:27 #3
du kan jo prøve at lave indstillingerne manuelt, men normalt vil man jo blot installere sit program igen, bortset fra nogle få ristriktive licenser er det jo normalt at have adgang til