Avatar billede equip.dk Nybegynder
11. december 2007 - 22:15 Der er 2 kommentarer

hjælp til wordpress

Vi har et site bygget i wordpress der ligger på web10 - vores problem er at der de sidste 4-5 dage har været mange problemer med stabiliteten.

Når vi skriver posts eller opretter nye sider og bagefter vil tjekke sitet, dukker det enten ikke op eller osse mangler menu'en? Eller underligende sider kan ikke vises - lidt efter kan de igen?
Admin siden vises perfekt - osse i perioder hvor der er problemer med siden?
Er der nogle der har haft samme problemer...eller forslag til hvad der er galt?

Web10 påstår der ikke er lavet serverændringer, og der er masser af plads på webhotellet. Det skal osse lige siges at sitet har kørt uden problemer længe...
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2007 - 22:31 #1
Skrift til https://gigahost.dk/webhotel >---Klik på >--- Klik her for flere detaljer

De har CMS-systemer
Du kan med fordel bruge de fleste CMS-systemer hos Gigahost, fx WordPress, Joomla, Drupal, MediaWiki og mange andre.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2008 - 14:52 #2
Hvad  !! Er der noget nyt her ?