Avatar billede yinnei Nybegynder
11. december 2007 - 21:05 Der er 3 kommentarer

Fra laptop til TV

Hej

Jeg har en bærbar computer fra Sony Vaio, og bruger altså Vista. Jeg har et problem. Når jeg sætter s-video ind på laptop, og mit TV har kun scart adgang. Så begynder TV at hoppe eller hakke helt vildt, og der viser kun sort og hvid. Jeg ved ikke, hvorfor det gør. Er det pga. Vista, eller grafikkort, som nVidia Geforce 8400M GT, eller ”s-video til scart” kabel?? Eller TV?
Det samme skete, da jeg prøvede min bror’s bærbare, som har Windows XP. Det hoppede helt vildt. Er det opdateringshastighed, der er noget galt med?
Er ikke IT nørd, hehe.. men vil gerne have IT hjælp. : )

Håber at høre fra jer.

På forhånd tak
Jannie
Avatar billede c-holst Novice
12. december 2007 - 12:13 #1
Det Der kunne være løsningen var en colourfix. Prøv det, ellers tager vi den derfra.
Den slags kan skyldes mange ting

her er nogle forskellige udgaver, vælg den du har brug for
http://avconnection.dk/?CPage=PView&ML1=1&ML2=69&ML3=213&ML4=54
Avatar billede yinnei Nybegynder
12. december 2007 - 12:22 #2
hmm.. hvordan kan jeg sætte den ind i S-video stik? Hvis jeg vil købe den.. ?
Avatar billede c-holst Novice
12. december 2007 - 14:54 #3
http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=9509
dette er nok den helt rigtige mange tilfælde. ellers beskriv lige hvilke kabler du har