Avatar billede jweber Nybegynder
10. december 2007 - 21:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

pris for reklamering på hjemmeside

Ved ikke lige hvor dette spørgsmål skulle høre til så nu kommer det her.

Jeg har en hjemmeside med ca. 80 besøgende om dagen, og har fået en hencendelse fra en som har et et større site som ønsker at betale for et link på min side. Har tidligere fået samme slags tilbud men dhar der valgt at bytte links i stedet, men det er ham her ikke interreseret i.

Så mit spørsmål går på hvor meget jeg ca skal/kan tage for det, og om der er mest normalt at der betales pr måned, pr visning eller eller pr klik, og hvilket beløbs størrelse vil være passende?
Avatar billede soulraven Nybegynder
12. december 2007 - 02:46 #1
Den er svær.

Min løsning ville være at fortage en evaluering af hvor mange du regner med vil klikke på linket, derefter /hvis\ det er til salg af produkter hvad du tror sansynligheden er for de køber noget.

80 om dagen er ikke meget.

Jeg personligt tager altid per månede, da der tit er fejl med clicktracking osv.

du kan læse en masse artikler på wikipedia over de forskellige typer af advisering.

mit umiddelbare bud er 100kroner om måneden(afhænglig af omfanget af reklamen og relevancen til din side)
Avatar billede jweber Nybegynder
12. december 2007 - 08:24 #2
OK, tak for svaret det er rart med et ca. bud så jeg bare har lidt at forholde mig til, flere svar er selvfølgelig stadig meget velkommen.