Avatar billede allu Nybegynder
09. december 2007 - 21:44 Der er 13 kommentarer

eml filtype

Hej!

Har modtaget ca. 30 billeder pr. mail, (autlool express 6,0) alle med filtypen eml og ikke som vedhæftede filer.
Problemet er hvordan får jeg dem åbnet i feks. photoshop elements eller vindows billed og faxfremviser? P.t. er det umuligt, sikkert fordi det er en forkert filtype til billeder.

hilsen allu
Avatar billede enya Nybegynder
09. december 2007 - 21:51 #1
Har IKKE selv prøvet det. Men måske kan du finde noget her: http://support.microsoft.com/kb/312355/da
Avatar billede allu Nybegynder
09. december 2007 - 21:54 #2
tak, men det har jeg prøvet

hilsen allu
Avatar billede enya Nybegynder
09. december 2007 - 21:57 #3
OK - Det var osse kun et hurtigt bud. Håber du finder en løsning...?
NB. Kan man ikke højreklikke på filerne og omdøbe dem...?  Mvh. enya
Avatar billede fxj Juniormester
09. december 2007 - 22:15 #4
Det er mailklienten der har omdøbt filerne.
Hvis du har fået filerne fra en du stoler på og din mail er virusscannet kan du se filerne med rigtig filekstension på ved at klikke på videresend.
Hvis alt ser OK ud kan åbne/gemme ved at klikke på billederne
Avatar billede allu Nybegynder
09. december 2007 - 22:21 #5
svar til enva!
nixen det kan man ikke , har også prøvet at trække dem over i min billed mappe
Avatar billede allu Nybegynder
09. december 2007 - 22:25 #6
hej fxi!
mener du videresend til mig selv?

allu
Avatar billede allu Nybegynder
09. december 2007 - 23:10 #7
hej fxi
har lige prøvet at videresende 1 billed men det virker ikke

hilsen allu
Avatar billede enya Nybegynder
09. december 2007 - 23:24 #8
En nødløsning: Kunne du ikke få afsender til at sende et igen, for at se om fejlen ligger hos dig eller afsender..?
Avatar billede fxj Juniormester
10. december 2007 - 00:26 #9
Prøv at gemme vedhæftningen(som EML) og så åbne den med Outlook igen.
Hvis ikke det hjælper skal filerne nok sendes igen
Avatar billede hojben Novice
10. december 2007 - 12:02 #10
du kan også åbne dem med internet explorer.. min mailserver gemmer mails på serveren som .eml og jeg kan sagtens åbne dem via explorer gennem internet explorer.
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:36 #11
Lukketid...???
Avatar billede jensk Nybegynder
30. januar 2008 - 16:52 #12
Du kan løse problemet ved enten at køre den eksekverbare Msimn-fil med parameteren /reg for at tvinge Outlook Express til at genregistrere sine filtyper eller til at genregistrere .eml-filtypen i Denne computer.

Gør følgende for at køre den eksekverbare Msimn-fil med parameteren /reg: 1. Afslut Outlook Express.
2. Klik på Start, og klik derefter på Kør.
3. Skriv msimn /reg i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
Følg disse trin for at genregistrere .eml-filtypen i Denne computer: 1. Dobbeltklik på Denne computer på skrivebordet.
2. Klik på Mappeindstillinger i menuen Funktioner.
3. Klik på fanen Filtyper.
4. Under Registrerede filtyper skal du klikke på EML Outlook Express Mail Message og derefter klikke på Avanceret.
5. Klik på Åbn, og klik derefter på Rediger.
6. Skriv følgende enkelte linje i feltet Program, der udfører handlingen:
"C:\Program Files\Outlook Express\MSIMN.EXE" /eml:%1
7. Klik på OK, og klik derefter på OK igen, og klik så på Luk.
Avatar billede enya Nybegynder
01. april 2008 - 04:28 #13
Lukketid..?