Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
09. december 2007 - 20:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lydkort til 1000kr

He Eksperte..
Jeg skal bruge et lydkort til julegave, det må koste omkring 1000 kr, og det skal primært bruges til musik, og altså ikke spil, det må meget gerne være så man kan sætte suorround sound højtalere til, (altså 5 6 stik på bagsiden hvis i forstår)
I må meget gerne komme med link.
På forhånd tak.
Avatar billede eckhardt Nybegynder
09. december 2007 - 20:51 #1
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
09. december 2007 - 21:06 #2
super.. mange tak.. det lyder sgu som et rigtig godt kort.
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. december 2007 - 01:28 #3
Creative X-FI er nogen af de bedre kort på markedet, det ville jeg tage. Helst et med egne ram
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. december 2007 - 01:30 #4