Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
09. december 2007 - 19:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PayPal, Hvordan kan jeg sagesøge i Europa?

Hej

Selvom jeg har sendt 100% aegte beviser at jeg har virklig afleveret kredit til mine kunder, Paypal sender mine penge tilbage til kunderende. PayPal staa sammen med banditer ...

Jeg vil gerene henvender mig til et orgination eller afdeling der kan tag min sag imod PayPal in EU.

Er der nogen der kan giv mig et rigtigt raad?

Tak
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. december 2007 - 20:23 #1
Du kan bare gå i gang:  https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/UserAgreement/ua/USUA-outside#dispute-policy

1) Desværre for dig har Paypal nok nogle ret dygtige sagførere
2) Der står sikkert i reglerne at de må gøre som de gør (uden at kende dig sag)
3) Før du benytter fx Paypal, kan du google efter om andre har problemer med dem, og sandelig, det er et eller antal promille der har
4) Ja, Paypal tilbagefører penge på an- og formodning ;(
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
11. december 2007 - 00:35 #2
Tak, men det er ikke nok for at loese problemet.

Paypal har ikke dygtige sagefoerere .. fordi mange af de (falske) kunder har betalt mig 2-3 gange foer de har bedt at faa hvad de har betalt tilbage.
Hvis man betaler en gang og faa ikke hvad han/hun har betalt for betaler man simplthen ikke mere. Men de dumme paypal sagfoerere har givet dem alle deres betalinger tilbage. Det er uacceptabelt.

Jeg skal soege for hjaelp uden for paypal
https://www.merchantriskcouncil.org/page.php?p_page_child_id=21
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. december 2007 - 08:43 #3
"givet dem alle deres betalinger tilbage" - er det ikke Paypals politik om køberbeskyttelse? ...lidt li'som med Dankort...

Har man læst Paypals betingelser, kan jeg ikke forstå at nogen vil basere en forretning på dem.
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
20. december 2007 - 08:14 #4
det er acceptabelt hvis der var INGEN beviser at saelgeren har virklig afleveret produktet til kunden.

1. Jeg har aflevert en aegte beviser .. som de har ikke taget hensyn til
2. mange kunder har koebt 2-3 gange af mig og bagefter var meget nemt at faa pengene tilbage

Jeg henvender mig idag til politiet med all dokumenter og beviser haaber at Danmark Politi kan hjaelpe mig faa mine penge.

Jeg giver raad til alle
BRUG IKKE PayPal til jeres business
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
20. april 2008 - 02:24 #5
efter 6 maaneder lukker jeg denne side nu
og PayPal er den mest bandit firma online.