Avatar billede gjoertsvang Nybegynder
09. december 2007 - 15:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Messenger til Mac

Hej alle.

Har lige købt mig den nye MacBook, men har endnu ikke fundet ud af hvordan man får det nye messenger installeret. Jeg kan godt downloade filen men når jeg klikker på den kommer der kun et billede frem af MSN-ikonet. Hvordan installerer man det ?
Avatar billede straszek Praktikant
09. december 2007 - 15:30 #1
det er nemt - du trækker ikonet til din program mappe så er det installeret

SØren
Avatar billede gjoertsvang Nybegynder
09. december 2007 - 15:35 #2
Har nu trukket ''WLinstaller.exe'' over i 'programmer', men når jeg åbner den kommer der en masse ubrugelige tegn frem .
Desuden, tak for den hurtige besvarelse.

Chrsitian
Avatar billede simplus Nybegynder
09. december 2007 - 15:41 #3
Det er fordi formattet passer til windows. Du skal helst ud i noget dmg format :-)
Avatar billede gjoertsvang Nybegynder
09. december 2007 - 15:44 #4
Tak, men kunne du evt give et link til en installationsfil i dmg format? :-)
Avatar billede simplus Nybegynder
09. december 2007 - 15:49 #5
Så skal jeg vide hvad det er for en version du ønsker at installere. Hvis du er ude efter live messenger, mener jeg ikke at den findes til mac. Så vidt jeg ved er version 6.0.3 den nyeste til mac. Den kan downloades her:

http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/download/misc/messenger603.xml
Avatar billede gjoertsvang Nybegynder
09. december 2007 - 15:58 #6
Jeg siger tusind tak for hjælpen herfra :D Det funker ! :D

Gjørtsvang
Avatar billede gjoertsvang Nybegynder
09. december 2007 - 15:59 #7
Og ja, det var versionen : 6.0.3 :D
Avatar billede simplus Nybegynder
09. december 2007 - 16:05 #8
Det lyder rigtig godt.