Avatar billede thebecks Nybegynder
08. december 2007 - 23:49 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Tjen hurtigt 100 kr. ved at installere OScommerce.

Tjen hurtigt 100 kr. ved at installere OScommerce, på min surftown server.
Har nu knoklet i et par timer på at få min shop op at køre, og nu har jeg ikke mere tålmodighed længere.
Tilbyder derfor 100 kr. til den som vil hjælpe mig med at installere shoppen.
Personen får adgang til min FTP det der skal til for at få det til at virke.
Er du en af dem der syntes at 100 kr. er for lidt, så spar gerne for jeres kommentare.. Husk at det er JUL :-)
Avatar billede enya Nybegynder
08. december 2007 - 23:51 #1
Jeg tror faktisk ikke dette er lovligt iflg. Eksperten's regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede thebecks Nybegynder
08. december 2007 - 23:57 #2
En til videre kan jeg ikke selv se noget ulovligt i at få hjælp?
Avatar billede enya Nybegynder
08. december 2007 - 23:59 #3
Jeg skrev udtrykkeligt "tror ikke" - men det må andre vel kunne afgøre..? Mvh.
Avatar billede mccookie Seniormester
09. december 2007 - 11:17 #4
Hejsa...

Har kigget lidt i reglerne og der står følgende i reglementet:

Kap. 2 stk. 2:

Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten.dk kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten.dk vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

Kap. 2 stk. 7

Hvis der udloddes andre præmier end point, herunder penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådan spørgsmål, behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten.dk - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. Disse skal offentliggøres på webstedet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler, såsom offentliggørelse af svar.

Så umiddelbart er spørgsmålet i overenstemmelse med Ekspertens reglement, så i min optik overholder "Thebecks" reglerne til fulde - Så må han bare vente på hjælpen :o)

God jul
///McCookie
Avatar billede Kengun Praktikant
09. december 2007 - 11:37 #5
Kontagt mig på MSN (klik mit nick) eller noget andet så finder vi ud af det. Jeg har selv indstalleret OSCommerce for at teste det og for at oversette den sidste version.
Avatar billede thebecks Nybegynder
09. december 2007 - 16:38 #6
mente dog heller ikke at der var noget galt med det jeg har skrevet ;)
Avatar billede enya Nybegynder
09. december 2007 - 16:44 #7
Beklager meget mit første indlæg... :( Men skrev det udelukkende for måske ikke at bringe spørger (som jeg troede var ny på E.) i en "dum" situation..
Avatar billede mccookie Seniormester
09. december 2007 - 17:03 #8
Enva>> Det er helt i orden...
Men når du henviser til et regelsæt er det væsenligt, at du henviser til noget konkret istedet for bare regelsættet. ;)
Og sålænge man ikke er sikker og blot tror, at det måske er "ulovligt". Så kan du jo anmelde spørgsmålet til en Coadmin efterfølgende kan præciserer reglerne.

///McCookie
Avatar billede enya Nybegynder
09. december 2007 - 17:10 #9
>McCookie: Tak for din kommentar. Har dog ikke lyst til en mega-debat om dette..
Jeg har begået en fejl og undskylder hermed overfor thebecks... (Er i øvrigt selv fhv. ny på E. og ved at lære reglerne..!)
Avatar billede mccookie Seniormester
09. december 2007 - 17:26 #10
Velkommen til dig :o)
Avatar billede enya Nybegynder
09. december 2007 - 17:29 #11
>mccookie: Tak for det.. :) "Al begyndelse er svær" - også reglerne på E. - men det kommer vel med tiden..?
Avatar billede thebecks Nybegynder
09. december 2007 - 18:40 #12
Er der nogen som stadig kan hjælpe?
fejlen er på toppen af forsiden: www.6basen.dk
-Og i admin hvor man ikke kan se en pind.: www.6basen.dk/admin

Håber at det hele kan ordnes uden at man skal starte forfra..
Avatar billede thebecks Nybegynder
09. december 2007 - 18:43 #13
Enya.. du skriver du er ny, kan se du er oprettet mandag, 23. april 2007, kl. 02:33
Og har en del point, hvilket vil sige at du har deltaget en del her i E. Men jeg tager din undskyldning til mig ;-)
Avatar billede Kengun Praktikant
09. december 2007 - 19:20 #14
angående de fejl den giver så må vi kigge lidt på koderne i sessions.php og upload.php
Avatar billede enya Nybegynder
09. december 2007 - 19:22 #15
>thebecks..! Tak det er jeg da glad for - det var jo ikke i nogen "ond" mening, jeg skrev.. :)
Mht. point, så får man jo automatisk 5 point pr. dag, også uden at besvare spørgsmål. Held og lykke med projektet.! ;)
Avatar billede thebecks Nybegynder
10. december 2007 - 10:38 #16
Er der ikke en venlig sjæl til stede?
bare skriv jeres msn, så kontakter jeg jer.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
10. december 2007 - 11:15 #17
Hey :)

Den installation du ikke kan få til at virke her - er det via deres 1-Click Toolbox (hvor alle online applikationer installeres helt automatisk) eller er det dig selv der prøver lykken manuelt?
Avatar billede thebecks Nybegynder
10. december 2007 - 11:33 #18
skriv din msn, hvis du vil hjælpe mig :)
Avatar billede thebecks Nybegynder
12. december 2007 - 00:22 #19
lukker..