Avatar billede ole_hj Juniormester
08. december 2007 - 15:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dos program og com1 fejl "communication error"

Hej

Jeg har et dos program som kører i Windows 2000, programemt kører fint, men programmet skal have forbindelse til com1, men når jeg prøver at få forbindelse kommer den med denne fejl "communication error"

Er der nogen som kan hjælpe?
Avatar billede 2216 Nybegynder
10. marts 2008 - 07:48 #1
Hej det er som regel et program der bruger com 1 jeg ved jo ikke hvad du har kørende men et gammel modem der ikke er afinstalleret
Du kan gå i enhedshåndtering og fjerne din com port derefter opdatere så skulle den være fri :-))
Jørgen
Avatar billede ole_hj Juniormester
18. december 2010 - 03:55 #2
Lukker, mangler et svar for at tildele point.
Avatar billede ole_hj Juniormester
07. oktober 2012 - 17:17 #3
Lukker